Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

ASUS przygotowuje zestawy płyt głównych i kart graficznych

Arkad | 18-10-2014 19:50 |

Producenci podzespołów komputerowych stosują coraz częściej specjalne akcje promocyjne mające na celu zachęcenie klientów do zakupu jedynych odpowiednich modeli - nie ma wątpliwości, że niektóre strategie rzeczywiście się sprawdzają, szczególnie jeśli dotyczą niższej ceny danego produktu. Znana tajwańska firma ASUS zajmująca się produkcją między innymi kart graficznych i płyt głównych zajmuje obecnie jedną z topowych pozycji na rynku podzespołów komputerowych, jednak ciepły oddech konkurencji na plecach zmusza również tego producenta do "kombinowania" i szukania nowych sposobów na zwiększenie przewagi nad innymi.

ASUS stawia na marketing.

Wcześniej słyszeliśmy o akcjach obniżania cen płyt głównych we wszystkich segmentach, a teraz docierają do nas nowe wieści mówiące o jeszcze szerszej strategii łączącej dwie kategorie produktów - nowa taktyka wymierzona przede wszystkim w Gigabyte powinna ucieszyć wszystkich tych, którzy planują zakup karty graficznej i płyty głównej od ASUSa. Tajwański producent planuje uruchomić specjalne zestawy promocyjne, dzięki którym klienci będą mogli obniżyć koszt zakupu zestawu komputerowego dzięki połączeniu dwóch podzespołów.

Mówiąc prościej - wybrane sklepy internetowe za namową producenta będą oferowały połączone oferty dla GPU i MOBO w relatywnie niższych cenach. W ten sposób ASUS chce upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i zwiększyć sprzedaż zarówno kart graficznych, jak i płyt głównych. Na razie nie znamy żadnych konkretnych ofert, więc trudno mówić o procentowych oszczędnościach w stosunku do pojedynczych zakupów.

A może frytki do tego?

Na pewno korzyści będą wyraźne - pytanie tylko, czy wspomniana akcja obejmie swoim zasięgiem wszystkie segmenty, czy raczej ograniczy się do najmniej popularnego high-endu. ASUS przygotował także rekordowy budżet na marketing sięgający nawet 65 milionów dolarów mający przekonać klientów do zakupu produktów od tajwańskiej firmy. Gigabyte w tarapatach? Poczekajmy na prawdziwą rywalizację i pierwsze efekty nowych kampanii ASUSa.

Źródło: KitGuru

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 16

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.