Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Apple uruchamia program wymiany komputerów Mac Pro

Arkad | 08-02-2016 10:35 |

Apple Mac ProGotowe zestawy komputerowe mają zarówno wady, jak i zalety. Osoby decydujące się na samodzielne składanie pecetów znają zapewne jedynie negatywne strony komputerów sprzedawanych przez sklepy oraz producentów - najczęściej podnoszony jest argument ceny, gdyż samodzielne skomponowanie zestawu zazwyczaj jest tańsze od zakupu tej samej konfiguracji złożonej przez firmę. Niektórzy nie mają jednak wyboru i muszą decydować się na wybór gotowych produktów. Niewątpliwie, do tej grupy należą fani marki Apple oferującej komputery z serii Mac. Wielokrotnie okazywało się, że sprzęt od giganta z Cupertino wbrew powszechnej opinii nie jest wolny od problemów sprzętowych, a wybrane modele ulegają różnym awariom.

To nie pierwszy raz, gdy komputery Apple mają problemy z obrazem.

Okazuje się, że do grupy problemowych produktów należy także specyficzny komputer Apple Mac Pro, który kojarzony jest głównie z charakterystyczną obudową. Według zagranicznych portali, producent uruchomił akcję Repair Extension Program, której celem jest naprawa wadliwych urządzeń posiadających problemy z wyświetlaniem obrazu - sprawa dotyczy modelu Mac Pro 2013. Zgodnie z dostępnymi informacjami, awariom ulegają komputery wyprodukowane pomiędzy 8 lutego a 11 kwietnia 2015 roku. Użytkownicy dosyć często skarżą się na zniekształcony obraz, problemy z kolorami, brak obrazu, niestabilność systemu, zawieszenia, restarty lub problemy z uruchomieniem komputera.

Apple naprawi wszystke wadliwe egzemplarze bez dodatkowych opłat aż do 30 maja 2018 roku - czas naprawy ma wynosić od 3 do 5 dni. Wyeliminowanie usterki ma polegać na wymianie kart graficznych AMD FirePro D500 oraz FirePro D700, natomiast na liście nie znajduje się model FirePro D300, który nie powoduje problemów. Nie znamy ilości egzemplarzy podatnych na awarie - wiemy tylko, że Apple w drugim kwartale 2015 roku sprzedało 5,5 milionów komputerów Mac, niestety nie mamy dokładnego podziału na serie urządzeń. Klienci powinni zgłaszać się do salonów Apple lub autoryzowanych dystrybutorów sprzętu z logiem jabłka.

Źródło: MacRumors
Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 24

Komentarze:

x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.