Zgłoś błąd
X
Zanim wyślesz zgłoszenie, upewnij się że przyczyną problemów nie jest dodatek blokujący reklamy.
Błędy w spisie treści artykułu zgłaszaj jako "błąd w TREŚCI".
Typ zgłoszenia
Treść zgłoszenia
Twój email (opcjonalnie)
Nie wypełniaj tego pola
.
Załóż konto
EnglishDeutschукраїнськийFrançaisEspañol中国

Lenovo Polska podsumowuje wyniki i osiągnięcia 2014 roku

Arkad | 18-12-2014 10:35 |

Lenovo Polska podsumowuje wyniki i osiągnięcia 2014 roku17 grudnia 2014 odbyło się przedświąteczne spotkanie z przedstawicielami mediów, na którym Lenovo zaprezentowało podsumowanie istotnych dla firmy wydarzeń z mijającego roku. Dla firmy Lenovo 2014 rok był pełen sukcesów. Kolejne publikacje coraz lepszych wyników finansowych oraz wyższych rekordów sprzedaży w różnych kategoriach, spektakularne premiery produktowe, a także istotne zmiany organizacyjne w korporacji, dały wiele powodów do świętowania.

Najistotniejsze fakty w tegorocznym kalendarzu Lenovo to:

  • Wzrost udziału Lenovo w światowym rynku PC – porównanie rok do roku – w pierwszym kwartale roku fiskalnego 2013/14 udział Lenovo w globalnym rynku wynosił 16,7%. W tym roku odnotowano najwyższy w historii udział w rynku 19,4%.
  • Wzrost sprzedaży produktów Lenovo w dwóch kategoriach: PC oraz tablety i smartfony. Łączna sprzedaż tych drugich przekroczyła wartość 17,3 milionów sztuk rocznie.

Lenovo Polska podsumowuje wyniki i osiągnięcia 2014 roku

Firma Lenovo zdołała także uzyskać bardzo dobre wyniki w innych kategoriach:

  • Lenovo na pierwszym miejscu pod względem ilości sprzedanych komputerów – 14 ,5 mln urządzeń sprzedanych na świecie.
  • Lenovo na drugim miejscu pod względem sprzedaży w segmencie PC + Tablet – 17 mln urządzeń sprzedanych na świecie.
  • Lenovo objęło trzecią pozycję na globalnym rynku sprzedaży w segmencie PC+ Tablet + Smartfon – 33 mln urządzeń sprzedanych na świecie.
  • Polskie rankingi sprzedaży AIO, tabletów konsumenckich, notebooków konsumenckich jednoznacznie wskazują Lenovo jako lidera.
  • Przejęcie działu serwerów x86 IBM oraz Motorola Mobility.

Lenovo Polska podsumowuje wyniki i osiągnięcia 2014 roku

„Sukces Lenovo jest wynikiem współpracy i zaangażowania partnerów technologicznych
i lokalnych dystrybutorów. Razem z nimi Lenovo buduje atrakcyjne portfolio produktów oraz usług, które są nieustająco rozwijane, aby osiągać jeszcze lepsze rezultaty w przyszłości. Lenovo jako firma z ugruntowaną pozycją, na polskim jak i światowym rynku IT, planuje w 2015 roku rozszerzyć swoją ofertę, aby dostarczać konsumentom innowacyjne rozwiązania, doskonałe parametry techniczne, trwałość i jakość” – powiedział Andrzej Sowiński, Country General Manager Lenovo.
Źródło: Lenovo

Bądź na bieżąco - obserwuj PurePC.pl na Google News
Zgłoś błąd
Liczba komentarzy: 0
Ten wpis nie ma jeszcze komentarzy. Zaloguj się i napisz pierwszy komentarz.
x Wydawca serwisu PurePC.pl informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij zgadzam się, aby ta informacja nie pojawiała się więcej. Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej, w tym jak zarządzać plikami cookies za pośrednictwem swojej przeglądarki.