Spider-Man: Miles Morales na PlayStation 5 w natywnym 4K i 60 FPS
Podczas czerwcowego pokazu konsoli Sony PlayStation 5 zaprezentowano kilkanaście nowych tytułów zmierzających na urządzenie japońskiej firmy. Pierwszy tytułem ekskluzywnym, który pojawi się na PlayStation 5 będzie Spider-Man: Miles Morales. Będzie to kontynuacja gry z 2018 roku, choć jednocześnie nie pełnoprawna, druga część. O nadchodzącym Spider-Manie powinniśmy mówić jak o nieco większej wersji Uncharted: Lost Legacy. Tym razem wcielimy się w tytułowego Miles'a Moralesa, czarnoskórego superbohatera, którym będziemy kierować w Nowym Jorku, w zimowej scenerii. Studio Insomniac Games podzieliło się pierwszymi szczegółami dotyczącymi technicznych aspektów gry. Wygląda na to, że pierwsza gra na PlayStation 5 w bardzo dobry sposób wykorzysta możliwości tej platformy.
Studio Insomniac Games potwierdziło, że gra Spider-Man: Miles Morales będzie działać na konsoli PlayStation 5 w natywnej rozdzielczości 4K, przy zachowaniu płynnych 60 FPS.
Choć o samych szczegółach dotyczących rozgrywki w Spider-Man: Miles Morales musimy jeszcze poczekać, studio Insomniac Games podzieliło się ważną informacją na temat samego działania gry na nadchodzącej konsoli Sony PlayStation 5. Wbrew wcześniejszym doniesieniom, tytuł będzie oferował dwa tryby działania. Tryb "Performance" pozwoli na ogranie gry w natywnej rozdzielczości 4K czy zachowaniu płynnych 60 klatek na sekundę. To bez wątpienia spora zmiana w porównaniu do Marvel's Spider-Man z 2018 roku, który na konsoli PlayStation 4 Pro działał w szachownicowym 4K przy stałych 30 FPS.
Swing through the city like never before on PS5 with an optional 4K / 60fps Performance Mode. #MilesMoralesPS5 #SpiderManPS5 pic.twitter.com/FhPEPLjnKL
— Insomniac Games (@insomniacgames) July 20, 2020
Ze słów przedstawiciela studia wynika, że oprócz trybu wydajności pojawi się jeszcze tryb jakości, gdzie najpewniej przy tej samej rozdzielczości otrzymamy lepszą jakość oprawy graficznej (wra z ray tracingiem), ale z płynnością zmniejszoną do 30 klatek. Spider-Man: Miles Morales powinien pozwolić na około 10 godzin rozgrywki (lub nieco więcej, gdy zechcemy zrobić wszystko co tylko zostanie przygotowane). Gra wykorzysta także technologie 3D Audio oraz możliwości kontrolera DualSense. Spider-Man: Miles Morales fabularnie będzie pomostem między pierwszą częścią, a pełnoprawną kontynuacją, która wyjdzie w późniejszym czasie.
Powiązane publikacje
![Life is Strange: Double Exposure - długi materiał z wypowiedziami twórców i nowymi fragmentami rozgrywki](/files/Image/m165/43909.png)
Life is Strange: Double Exposure - długi materiał z wypowiedziami twórców i nowymi fragmentami rozgrywki
16![Obsidian nie obawia się zamknięcia przez Microsoft. Dyrektor generalny studia ma plany na bliższą i dalszą przyszłość](/files/Image/m165/43901.png)
Obsidian nie obawia się zamknięcia przez Microsoft. Dyrektor generalny studia ma plany na bliższą i dalszą przyszłość
15![Serwis EpicDB ujawnił niezapowiedziane gry wideo. Na pecety mogą zmierzać Rise of the Ronin, BioShock 4 i wiele innych](/files/Image/m165/43891.png)
Serwis EpicDB ujawnił niezapowiedziane gry wideo. Na pecety mogą zmierzać Rise of the Ronin, BioShock 4 i wiele innych
11![Dragon Age The Veilguard - prezentacja blisko 20-minutowego gameplaya z gry. Premiera w 2024 na PC, PS5 i Xbox Series](/files/Image/m165/43882.png)
Dragon Age The Veilguard - prezentacja blisko 20-minutowego gameplaya z gry. Premiera w 2024 na PC, PS5 i Xbox Series
61![Phil Spencer z Microsoftu tłumaczy się ze zwolnień w podległych mu studiach. Mówi o podejmowaniu trudnych decyzji](/files/Image/m165/43880.png)